Ključne reči
Ključne reči (eng. KeyWords, su fraze ili izrazi koje korisnici kucaju u web pretraživačima kada žele da pronađu određene sadržaje karakteristične za jednu ciljnu grupu. Ključne reči se zovu zato što su od bitnog značaja za konkretnu oblast.
Definisanje ključnih reči
Ključne reči su obično fraze sastavljene od više reči. Kada pravimo listu ključnih reči biramo fraze koje će najbolje opisati delatnost, uslugu, proizvod ili područje ciljnih sadržaja koje tražimo.
Na primer, ako napravimo analizu naše deletnosti, možemo da napravimo sledeću listu ključnih reči: "web razvoj", "web dizajn", "web programiranje", "SEO optimizacija", "optimizacija sajta za web pretraživače" i još mnoge druge..
Ako izaberemo ključnu reč: optimizacija sajta za web pretraživače", vidimo da ključna reč sadrži više reči ali kao takva daće nam kvalitetnije sadržaje. Ključne reči sa više od dve reči, nazivaju se produžene ključne reči (eng.; Long Tail.. Ove ključne reči nam omogućavaju da smanjimo broj rezultata koji ćenam pretraživač ponuditi, to jest, dobićemo određenije i relevantije sadržaje.,
